Магістри-маркетологи успішно захістили звіти з виробничої практики

Днями на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбулася підсумкова конференція за результатами виробничої практики у магістрів 1-го року навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг» ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), захід відбувався дистанційно на платформі Zoom.

Основна мета виробничої практики студентів навчитися застосовувати теоретичні знання на практиці та здобути відповідні компетентності згідно освітньо- професійній програмі «Маркетинг». Виробнича практика магістрів спрямована на формування умінь, навичок, що відповідають кваліфікації та програмним результатам навчання, які отримує здобувач ступеня вищої освіти магістра та дає можливість займати відповідні первинні посади.

Студенти самостійно досліджували маркетингову діяльність підприємств та організацій, аналізували показники, визначали проблеми та формували шляхи їх вирішення. Результати практики здобувачі відобразили у звітах та задемонстрували на захисті у вигляді презентацій, графічного матеріалу, цим самим довели здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності і у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень, здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Для практичної підготовки, згідно з положенням «Про практичну підготовку здобувачів вищої освіти ЗНУ» студенти мали право обирати підприємство самостійно або в рамках укладених факультетом та університетом договорів співпраці. Магістри-маркетологи обрали базою практик підприємства та організації різних форм власності: ПрАТ «ГІРОМЗАПАЛ»,ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК», ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ», АТ «Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат», ПрАТ «ПРОМЗАПАЛ», ПрАТ «ІнГЗК»,АТ «Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат»,ТОВ «РОДЖЕРС», ТОВ «Аптека низьких цін», АТ «УКРСИББАНК» , КУ «МПБС»,Філія концерну «МТМ» Дніпровського району та ін.

Наприкінці захисту доц. Вікторія Малтиз, проф. Олександр Череп та доц. Лілія Бехтер засвідчили, що здобувачі пройшли практичну підготовку на високому рівні, а сформовані пропозиції та шляхи вирішення проблем сучасних підприємств в умовах невизначеності, мають безумовно практичне значення і можуть бути впроваджені в маркетингову діяльність підприємств.

2

Изображение 2 из 2

К.е.н., доцент кафедри управління персоналом і маркетингу

 В.В.Малтиз

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.