Здобувачі освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання успішно склали атестаційний іспит

27 травня 2025 року на кафедрі управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувся атестаційний іспит здобувачів вищої освіти рівня «бакалавр» заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» економічного факультету.

До складу екзаменаційної комісії увійшли: Голова ЕК к.е.н., фінансовий директор компанії «Оникс Софт» Дмитро Світлий, заступник голови ЕК декан економічного факультету ЗНУ, проф.Валентина Гельман, в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу, доц. Вікторія Малтиз, проф.Ірина Дашко, доц. Лілія Бехтер. Технічна секретарка – Валерія Тимошик.
Іспит проходив у дистанційному форматі на платформі Moodle, включав комплексну перевірку й оцінку науково-теоретичної та практичної підготовки здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, які успішно виконали ОПП, іспит базувався на перевірці знань з дисциплін «Маркетинг», «Маркетингове ціноутворення», «Комунікаційні технології в соціальних мережах», «Цифровий маркетинг», «Міжнародний маркетинг», «Реклама і стимулювання збуту», «Маркетингова товарна політика». Іспит включав в себе 2 етапи: білети з теоретичними питаннями та задачею, а також тестові випробування. Атестаційний екзамен пройшов на високому рівні, студенти успішно виконали теоретичні та практичні завдання, відповідно, результати атестаційного екзамену показали високий рівень знань і компетентностей здобувачів.
Члени комісії відзначили високий рівень підготовки здобувачів, відмітили практичний досвід деяких студентів, студенти демонстрували результати навчання, знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності, вміння аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності, застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Продемонстрували уміння збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію, виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня а також особливості поведінки їх суб’єктів, визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища, оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень, пояснювати інформацію, ідеї, проблеми у сфері маркетингу, Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта, виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним, навички доброчесності тощо.
Голова та члени ЕК побажали здобувачам успішно реалізуватися в обраній професії та продовжити навчання на магістратурі.

Кафедра управління персоналом і маркетингу