Здобувачі 2 курсу ОП Маркетингуспішно захистили курсові проєкти

6 червня 2025 року на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбувся захист курсових робіт студентів освітньо-професійної програми «Маркетинг». Захід відбувався дистанційно на платформі Zoom, під час захисту студенти представили результати здобуті під час написання курсового проєкту у вигляді презентацій.
Роботи оцінювала комісія, яка складалася з керівників робіт: в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу,доц. Вікторія Малтиз, проф. Олександр Череп, проф. Олена Рибалко, доц. Юлія Калюжна, викл. Оксана Васильєва.

Під час написання робіт студенти досліджували маркетингову діяльність таких підприємств і організацій: АТ «Укрпошта», компанія Rozetka, Monobank, ТОВ «Новус Україна», ТОВ «Нова пошта» та ін. В процесі підготовки проєкту здобули такі компетентості: здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу, здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів, здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності, здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі, здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності, здатність критично аналізувати і узагальнювати концепції в області сучасного маркетингу та здобули відповідні програмні результати навчання згідно освітньо-професійній програмі «Маркетинг».
Наприкінці заходу керівники курсових робіт зазначили, що студенти продемонстрували потужні знання з маркетингових досліджень, аналізу маркетингової діяльності, дослідження проблематики та пошуку шляхів їх вирішення у сучасних умовах. Здобувачі отримала позитивні оцінки.

Доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Калюжна Ю.В.