На кафедрі управління персоналом і маркетингу успішно захистилися магістри маркетологи

Днями на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбувся захист кваліфікаційних магістерських робіт освітньої програми «Маркетинг» денної та заочної форми навчання ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University). Захисти проходили дистанційно (online) на платформі Zoom.
На захисті працювала екзаменаційна комісія у складі: Голова ЕК Світлий Дмитро Олександрович, кандидат економічних наук, фінансовий директор компанії «Оникс Софт», заступники голови ЕК : Валентина Гельман, д.е.н., професор кафедри управління персоналом та маркетингу, декан економічного факультету та Лілія Бехтер, к.е.н., доцент кафедри управління персоналом та маркетингу, заступник декана з навчальної роботи економічного факультету.
Члени ЕК: в.о.завідувача кафедри, к.е.н., доцент Вікторія Малтиз, к.е.н., доцент Лілія Бехтер, к.е.н., доцент Андрій Линенко, к.е.н., доцент Наталія Терент’єва, технічний секретар: Анжела Сивогривова, старший лаборант кафедри управління персоналом і маркетинг.

Захід розпочався із вступного слова голови ЕК. Дмитро Олександрович побажав здобувачам успішного захисту та надав настанови стосовно представлення своїх досліджень.
Під час захисту магістри і магістрантки продемонстрували набуті компетентосіті, а саме: здатність приймати обґрунтовані рішення, здатність генерувати нові ідеї , здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Крім того, уміння аналізувати і структурувати проблему підприємства і розробляти рішення (наприклад, входження на новий ринок). Продемонстрували результати, щодо вміння застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
В своїх роботах магістри аналізувати діяльність таких підприємств: ПрАТ «ЧУМАК», TOB «Спектр-Агро», ТОВ «ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», ТОВ «МК «ГАЛИЧИНА», AT «УКРСИББАНК» та інші. Увагу заслуговують пропозиції здобувачів, які представлені у вигляді наукової новизни. Сформована в кваліфікаційних роботах новизна має практичне значення та дійсно вирішує проблеми сучасних підприємств у маркетинговій діяльності.

Наприкінці захистів комісія засвідчила, що всі кваліфікаційні роботи відзначаються актуальністю, практичними пропозиціями, помітно, що здобувачі проявили креативність та інноваційні підходи до дослідження, на увагу заслуговує те, що результати робіт апробовано у наукових статтях та тезах. Бажаємо випускникам успішно реалізуватися у обраній професії.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.