Днями на кафедрі управління персоналом і маркетингу успішно пройшли захисти кваліфікаційних магістерських робіт зі спеціальності ОП «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. Захід проходив дистанційно (online) на платформі Zoom.
На захисті працювала екзаменаційна комісія у складі: Голова ЕК Дмитро Світлий, кандидат економічних наук, фінансовий директор компанії «Оникс Софт», заступник голови ЕК Лілія Бехтер, кандидат економічних наук, доцент кафедри управління персоналом та маркетингу, заступник декана економічного факультету з навчальної роботи.
Члени ЕК: Вікторія Малтиз, кандидат економічних наук, доцент кафедри, в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу, Олена Андросова, доктор економічних наук, професор кафедри управління персоналом і маркетингу, Ірина Дашко доктор економічних наук, професор кафедри управління персоналом і маркетингу. Також до заходу долучилися представники кафедри та керівники робіт.
Захід розпочався із вступного слова голови ЕК, Дмитра Світлого він відзначив, що здобувачі пройшли не простий шлях, щоб представити свої роботи, відмітив, що важливим є саморозвиток навіть в такий не простий час та побажав магістрам успішного захисту. До вступного слова долучилася Валентина Гельман, декан економічного факультету, доктор економічних наук, професор кафедри управління персоналом і маркетингу, яка побажала студентам успішно представити свої дослідження та наголосила, що диплом є важливою складовою для покращення рівня житття, кар’єрного зросту, зазначила що здобуті під час навчання знання допоможуть не тільки стати здобувачам спеціалістами у галузі в майбутньому, а і стати фахівцями здатними успішно відбудовувати країну у післявоєнний час.
Під час захисту магістри ОП «Маркетинг» продемонстрували набуті результати навчання: використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, уміння аналізувати і структурувати проблему підприємства і розробляти рішення. Представили наукову новизну, яка вирішує проблеми галузі та має практичне значення. Слід відзначити те, що значна кількість здобувачів має практичний досвіт роботи і, навіть, серед них є керівники маркетингового відділу провідного підприємства. Вагомим є той факт, що результати робіт апробовано на конференціях різних рівнів і у періодичних виданнях.
Захист пройшов на високому рівні, претенденти на диплом з відзнакою підтвердили свій рівень, комісія відзначила вагомі наукові дослідження та наукову новизну, яка має практичне значення, побажала випускникам успішно реалізуватися в галузі маркетингу.
Малтиз Вікторія Віталіївна,
к.е.н., доцент кафедри управління
персоналом і маркетингу