Дуальна освіта: на економічному факультеті триває розвиток співпраці з компанією «PeopleForce»

Дуальне навчання завжди передбачає рівень співпраці між закладом освіти, здобувачем та підприємством. Так, 10 жовтня, на запрошення в. о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), кандидатки економічних наук, доценти Вікторії Малтиз, до здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОП «Управління персоналом та економіка праці» завітала представниця компанії «PeopleForce», старша менеджерка по роботі з клієнтами Людмила Тітова.

Почесна гостя зазначила, що компанія «PeopleForce» – це сучасна компанія, де запроваджена платформа «PeopleForce,» зокрема: all-in-one HR-платформа, яка ідеально відповідає бізнес-потребам підприємства. У процесі ознайомлення з платформою здобувачі разом із Людмилою Тітовою та докторкою економічних наук, професоркою Іриною Дашко на практиці з дисциплін: «Мотивування» й «Управління командами та розвиток лідерських навичок» студенти змогли її використати.

Вони навчилися автоматизувати HR-процесів із CoreHR, тобто замість табличок та паперової документації PeopleForce діджиталізує HR-процеси, щоб працівники, які використовують цю платформу, а в цьому випадку це – студенти, забули про рутину та робили співробітників щасливішими та продуктивнішими. Студенти ознайомилися з інформаційною системою HRIS, завдяки якій покращується комунікація, підвищується ефективність процесів та використовуються інсайти на основі даних для розвитку компанії.

Також здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОП «Управління персоналом та економіка праці» ознайомилися з автоматизацією рекрутингу. Вони навчилися розміщувати вакансії на сайтах пошуку роботи, переглядати кандидатів у єдиній базі та залучати інших HR-менеджерів і співробітників до процесу найму. Також їм показали, як управляти продуктивністю – формувати і оцінювати цілі кожного співробітника, команди або організації, оцінювати співробітників за методом оцінки 360 градусів. А ще – стежити за статусом виконання цілей і за зміною результатів; формувати опитування залученості персоналу – отримувати зворотній зв’язок від співробітників організації. Вони мали контролювати їхню активність, відстежувати динаміку задоволеності, оцінювати рівень мотивації і збирати відгуки за допомогою опитувань. Серед їхніх майбутніх обов’язків – керувати зверненнями команди – ефективно вирішувати організаційні або робочі питання до HR-менеджера, керівництва чи інші проблеми, робити різні запити, звернення або скарги від команди; контролювати систему обліку робочого часу. Тобто працівникам організації не потрібно відстежувати одну й ту саму задачу в декількох системах; проводити HR-аналітику – отримувати повний контроль над прогресом організації, ґрунтуючи прийняття рішень на своєчасній автоматичній аналітиці та звітності.

Завдяки роботі з платформою PeopleForce, здобувачі змогли отримати наступні компетентності: здатність генерувати нові ідеї (креативність), здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. А також – здатність працювати в команді, здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження, здатність розробляти систему мотивації персоналу та її інструментарію. Вони навчилися визначати рівні кар’єрної мотивації, впроваджувати нові успішні моделі поведінки персоналу, здатність створювати високоефективні команди, розвивати лідерський потенціал, навички соціально-психологічного впливу, організації ділових переговорів тощо.

Такі спільні ініціативи в навчанні здобувачів свідчать про дієве продовження практичної підтримки кафедри управління персоналом і маркетингу й компанії «PeopleForce», в першу чергу, в рамках реалізації запропонованої платформи, особливо це актуально в умовах дистанційного навчання.


Вікторія Малтиз,
завідувачка кафедрою управління персоналом і маркетингу, кандидатка наук, доцентка

та Ірина Дашко,
докторка наук, професорка кафедри управління персоналом і маркетингу

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.