Декан економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), докторка економічних наук, професорка Валентина Гельман і в. о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу ЗНУ, кандидатка економічних наук, доцентка Вікторія Малтиз спільно з активом студентської ради економічного факультету ЗНУ на чолі з Альбіною Пачколіною запросили для проведення гостьової лекції молодих і амбітних спікерів. Так, днями зустріч провела Марія Орехова зі своїми однодумцями, які представляли Благодійний фонд «Старлайф Благодійність» і Спецпідрозділ «Крила». Йшлося на зустрічі про розвиток маркетингу страхових послуг із одночасним підвищенням фінансової обізнаності страхувальників в Україні.
Зустріч проходила на платформі Zoom , модератором виступила доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу ЗНУ, кандидатка економічних наук, доцентка Наталія Терент’єва, а присутніми були науково-педагогічні працівники всіх кафедр, а також звісно здобувачі вищої освіти за освітніми програмами «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці», «Фінанси і кредит» й інших освітніх програм економічного факультету ЗНУ першого (бакалаврського), другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів. На початку Марія Орехова провела невеличке експрес-опитування, щоб з’ясувати рівень фінансової грамотності присутніх студентів. І хоча за версією Національного банку України українські підлітки мають лише початковий рівень фінансової грамотності, наші студенти продемонстрували набагато вищий рівень обізнаності за цим напрямом. Спікерка розповідала про те, як можливо зацікавити, мотивувати до розширення спектру знань і поглиблення своїх практичних навичок у сфері фінансів, про переваги страхового убезпечення та заощадження. Ця царина не є чимось відокремленим від нашого життя, натомість це його невід’ємна складова, тому фінансова грамотність сьогодні стає просто базовою необхідністю. А сучасні ініціативи, що набувають поширення в Україні, дають змогу опановувати ці знання і навички дійсно цікаво, одразу розглядаючи їх крізь призму практичного застосування.
Аспірант Денис Рева порушив питання цифрової трансформації маркетингу страхових послуг, яке гостя підтримала. Вона обґрунтувала потребу впровадження алгоритмів штучного інтелекту та нейромереж у страхування. Доцент кафедри управління персоналом і маркетингу ЗНУ, кандидат економічних наук, доцент Андрій Линенко в обговоренні аргументував необхідність удосконалення систем ризик-менеджменту страхових компаній з урахуванням нових кіберзагроз. У дискусії брали участь і студенти також. Усім сподобалася тема, а особливо виважений підхід до її подання гостями під час відкритої лекції. Такі зустрічі досить часті на економічному факультеті ЗНУ, тож із нетерпінням чекатимемо на нові.
Андрій Линенко, к.е.н., доцент кафедри управління персоналом і маркетингу