Майбутні економісти масштабували бізнеси під час тренінгу від стейкхолдера

23 жовтня для студентів 2 курсу економічного факультету Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) провів тренінг запорізький підприємець Дмитро Добродій. Він власник сімейного ресторану «BERGAMOT», кафе «Brand Bar Begemot», «Чайна кава», піцерії «SYR & DROVA» та кав’ярні у форматі «to go» «Love is Coffee».

Темою зібрання було «Масштабування бізнесу в сучасних умовах». Ініціаторкою зустрічі була голова студентської ради економічного факультету Альбіна Пачколіна, яка бере активну участь у залученні стейкхолдерів до освітнього процесу. Під час заходу йшлося про фінансові показники, особливості управління та маркетинг. Спікер поділився кейсами як залучати та утримувати клієнтів і вигравати у конкурентів. Йшлося і про особливості «брендового досвіду» для відвідувачів.

Дмитро Добродій розповів про свій шлях від студента до власника бізнесу, про виклики сучасного маркетингового середовища, кейси та поради. Презентував стейкхолдер і соціальні проєкти щодо допомоги дітям, підвищення рівня української мови, що теж вразило слухачів. До заходу мали змогу доєднатися і студенти в онлайн-форматі. Проте здобувачі освіти, які знаходились у аудиторії, зазначили, що ніякі дистанційні тренінги не замінять живого спілкування.

Загалом аудиторія була активна, ставила питання та просила про поради. Наприкінці заходу Дмитро Добродій пригостив учасників тренінгу піцою з власного ресторану.

На економічному факультеті відзначили: «Щиро дякуємо представникам бізнесу за увагу і дотичність до освітнього процесу, попри зайнятість і складні умови реалізації бізнесу. Разом ми робимо значний вклад у навчання майбутніх фахівців».

Альбіна Пачколіна, голова студентської ради економічного факультету, студентка 2 курсу ОП «Маркетинг»