Засновник та директор компанії «К2-реклама інтернет-магазинів» Юрій Пирч провів тренінг на кафедрі управління персоналом і маркетингу

22 листопада 2024 року у Запорізькому національному університеті відбулася тренінг на тему: «Шлях клієнта до онлайн покупки” від засновника та директора компанії «К2-реклама інтернет-магазинів» Юрія ПИРЧА (https://www.instagram.com/yuriy.pyrch/?igsh=Z2x1emZqMTF5b2Qz), захід організовано кафедрою управління персоналом і маркетингу.
Юрій Прич, має понад 15 років досвіду роботи у сфері маркетингу, професійний спікер, та власник компанії, що надає послуги з інтернет маркетингу та таргетованої реклами для бізнесу (https://www.instagram.com/k2.promo?igsh=andzbGZkMzJkODht). Спікер з радістю долучився до освітнього процесу за запрошенням в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу , к.е.н., доцентки Вікторії Малтиз, та д.е.н., професорки кафедри Ірини Дашко.

Захід викликав цікавіть у широкої аудиторії , до он-лайн тренінгу долучилися представники різних підрозділів Запорізького національного університету, зовнішні учасники викладачі та студенти Таврійського державного агротехнологічного університету ім.Дмитра Моторного, Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, викладачі та студенти економічного факультету ЗНУ спеціальностей 075 Маркетинг , 051 Економіка , 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».
Захід пройшов на високому рівні, був підкріплений потужною інсайдерською практичною інформацією та базувався на повній інтерактивній взаємодії учасників. Під час тренінгу аудиторія дізналася про особливості впливу на лідів, побудови відносин з клієнтами в он-лайн форматі, особливості формування воронки продажів, ретеншн маркетингу, провели роботу з запереченнями потенційних клієнтів, дізналися про секретні підходи та лайфхаки у інтернет-маркетингу. Проаналізували ефективність рекламного звернення, через методику представлену спікером. Тренінг був надзвичайно інтерактивний побудований на взаємній активності спікера і аудиторії. Учасники тренінгу набули практичного досвіду щодо вивчення особливостей шляху клієнта до онлайн покупки.

Наприкінці заходу в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз подякувала представнику бізнесу за долучення до освітнього процесу та взрощення майбутніх фахівців-маркетологів.

В.о.завідувача кафедри
управління персоналом і маркетингу
к.е.н., доцент Вікторія Малтиз

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.