Професорка кафедри управління персоналом і маркетингу Ірина Дашко – серед учасниць офлайн-тренінгу на Івано-Франківщині

Професорка кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), докторка наук Ірина Дашко взяла активну участь у навчальному офлайн-тренінгу, який відбувся у Івано-Франківській області на тему: «Ефективні інструменти залучення клієнтів: маркетинг та онлайн продажі». Його організували в межах компонента «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програми «CLEAR».

Тренінг провели керівник відділу некорпоративної соціальної відповідальності найбільшої ІТ компанії в Україні «EPAM», експерт з організаційного розвитку, «Тренер року» за версією Форуму громадянського суспільства Дмитро Якимець та експерт із digital marketing, засновник та директор компанії «К2 – реклама для інтернет-магазинів» Юрій Пирч.

Під час тренінгу Ірина Дашко дізналася про: етапи та цілі продажу, алгоритми роботи на кожному з етапів продажу для подальшого самостійного використання у роботі, мотиви клієнтів, проведення презентацій товарів/послуг на «мові вигоди». А також про те, як мобілізувати можливості для продажів та вирішувати завдання у ситуації воєнних ризиків, шлях клієнта до покупки онлайн – як управляти різними етапами і що впливає на кінцеві продажі, як зробити прогноз онлайн-продажів – як порахувати, чи буде вигідною реклама ще до запуску рекламних кампаній. Під час заходу йшлося про канали онлайн-продажів – від продажів через рекламу в Google до груп у Viber, а також про роботу в Google Analytics.

Учасникам заходу розказали, як аналізувати результати й ключові звіти. Крім цього, під час тренінгу була можливість поставити свої запитання та отримати на них відповідь. Так, наприклад, спікери проаналізували сторінку кафедри управління персоналом і маркетингу в Instagram і надали рекомендації щодо покращення її функціоналу.

Також всі учасники виконували практичні завдання та розробляли мініпроєкти, завдяки чому отримали корисні практичні навички та знання щодо аспектів використання сучасних інструментів аналітики в маркетингу, які можна буде в подальшому використовувати для підготовки здобувачів.

Кафедра управління персоналом і маркетингу
економічного факультету ЗНУ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.